mytreasures

Direktlänk till inlägg 11 september 2014

Lagen

Av Marie Karlsson - 11 september 2014 15:03


Lagen vi har i detta land måste ändras.

Fängelse tiden är ingen semester.


Läste i tidningen idag om att XXXXXXXXXXXX mår så dåligt. (skriver inget namn så ingen kan anmäla mig för förtal)

Han samtalar med en psykolog för att bearbeta sin depressioner och traumatiska upplevelsen efter misshandeln.

Han vågar inte ens gå i korridorerna, så han har själv begärt att vara isolerad. Vilket han fick.

Har fått problem med tilliten till sina vänner, han kan inte vara i ett rum där det är mycket människor.

Han har mardrömmar om att någon misshandlade honom. Varför har han inte mardrömmar om sina offer och vad han gjorde dom ? Vem fan tycker synd om en parasit? Hur kan man skydda en sån person?


HERREGUD SÄGER JAG BARA


Han har utsatt oskyldiga kvinnor/barn för sexuella handlingar. När han gjort sitt mördade han dom.

Ett barn som inte ens kan försvara sig förgrep han sig på, sen tog han hennes liv.

Ingen vet hur barnet kände sig. Ingen vet om hon skrek, rädslan, smärta.....

Hennes föräldrar ska leva med detta hela sitt liv. Utan att få svar på sina frågor.

Har dom fått den hjälp dom behöver?

Hur kan man skydda en sexförbrytare i fängelset?

Dom har semester i våra fängelse.


Sexförbrytare ska aldrig någonsin lämna fängelset.
Dom kommer fortsätta med att förgripa sig på barn.


Jag anser att vårt straffsystem borde ändras.

Vissa pedofiler döms bara till böter, hur kan man ge en sexförbrytare böter när dom sprider filmer, bilder på barn?

Hur kan man få böter när dom våldtagit ett barn? Barnet gjorde ju inte motstånd.

HUR KAN ETT BARN FÖRSVARA SIG ????????


Skydda barnen från dessa äckliga parasiter.

Jag kan sitta här i timmar och skriva.

Kommer ingenstans ändå......



Alltså jag sitter och gråter trots jag inte känner offret.


Klart man gråter.....


EMPATI ........HETER DET.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 17 juni 2015 00:37

  Jag har bestämt mig att stänga ner bloggen.   Känner att denna kommer vara en påminnelse om allt skit som skett Lovat Lotta att vi ska starta ett nytt liv när hon kommer hem från sjukhuset. Att detta blir en start för min älskade dotter a...

Av Marie Karlsson - 10 juni 2015 22:38

  Ja, väggen har nått min näsa. Så nu är jag platt i nian......   Just nu finner jag ingen vattenyta i skallen. Kan inte få luft någonstans, hela jag drunknar. Så jag har fått order om att bara ta dagen som den kommer, ingen stress, inga ...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 22:04

  Jag fattar inget alls.   Varför är nog den största frågan som cirkulera i min skalle. Det ska mycket till innan jag blir den person som får hat inom mig. När jag tänker efter har jag nog aldrig hatat någon. Hat föder bara agg, föder on...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 01:10

  Jag klarar inte av att vara ensam hemma, ångesten äter upp mig. Så vi tog ett beslut jag och min familj. Nu har jag flyttat hem till min son och hans familj.   Det funkar kanon. Så jag har min egen hörna i vardagsrummet. Katterna följde...

Av Marie Karlsson - 2 juni 2015 15:18

  Länge sen jag bloggade. Har varit så mycket runt omkring mig. Måste ta tag i allt innan jag känner att det funkar med bloggen.   Jag har varit så sjuk. Spytt galla hela tiden, så fort jag fick mat i magen kom allt upp med gallan. Ont ...

Presentation


Min barndom, mina förhållanden, mina barn och mina vänner har format mig till den jag är idag.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards