mytreasures

Alla inlägg under januari 2015

Av Marie Karlsson - 2 januari 2015 23:15


Nu har jag kommit in i klubben....

VUXEN KLUBBEN


Jag har inte haft tid att blogga.

Ville så gärna göra mitt första inlägg igår den 1 januari 2015.

Anser att min familj och mitt liv utanför cybervärlden är viktigare.


Jag har funderat så mycket på min resa genom livet.

Vilka vägar man valde, misstagen, sorgen, glädjen, kärleken, vänskapen, sveken........


Allt som hänt i mitt liv har en mening.


Jag skulle vilja berätta så mycket för er.

Ärligt så vill jag inte rota i det förflutna. Jag måste gräva ner mina ryggsäckar.

Börja leva mitt liv. Sluta älta, sluta vara så rädd.

Jag dör inte om jag skulle gå ut på krogen, åka till vänner.

Dags att jag ta hand om mig själv.


Lovar att det kommer bli en förändring.

En blandning av gamla och nya Marie....

JAG BLIR EN BLANDRAS :)


Så jag hoppas ni vill följa min resa....

Här kommer lite kort från nyår och min egen dag.


GOTT NYTT ÅR PÅ ER......

Hoppas att året blir som ni önskar er.

Älskar er <3


                           



Presentation


Min barndom, mina förhållanden, mina barn och mina vänner har format mig till den jag är idag.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards