mytreasures

Alla inlägg under mars 2015

Av Marie Karlsson - 3 mars 2015 11:50


Det är så kaotiskt inom mig.

Vet inte hur det ska kännas att vara smärtfri.

Konstig känsla som jag har så svårt att placera.

Hela kroppen är kaotisk på mig.


Få ge detta några dagar, veckor innan jag känner mig lugn i kroppen.

När jag levt med denna smärtan varje dag i flera år är jag så van.

Sjukt att man blir van vid smärta.

Nu när jag började med Tramadolen har jag inte den smärtan.

Tabletten tar inte bort allt. Den tar bort 80 %.

För mig är det ett helt nytt liv.

Känslan går inte att beskriva, känns bara så overkligt.


Det blev ingen resa till Lund. Jag fick tillbaka febern.

Nu får jag en ny tid och den skulle gå ganska snabbt.

Eftersom jag har feber till och från är jag hundra på att det är min SLE som bråkar lite.

Vill titta fram och kolla vad som händer i mitt liv


I helgen hade jag min kusin Agnetha och hennes dotter Mikaela hos migl

Vi har alltid lika mysigt och underbart tillsammans.

Älskar er <3


Min familj hjälpte mig nu när det var totalt kaos.

Även min kusin och hennes mamma.

Ibland måste man våga be om hjälp när man mår skit.

TACK FÖR ATT NI FINNS I MITT LIV <3

Älskar er så innerligt mycket.


Nu ska jag och Lotta åka över till Värnamo och umgås lite med kusinen.

Bara mysigt att komma hemifrån några timmar

Det är ju detta som jag har strävat efter.

Bli av med smärtan......LEVA MITT LIV.


Som en skrev på Facebook.

WILD THING..... ja jag är vild av mig.

Woiiiiii


Pözz på er


#spotify

Presentation


Min barndom, mina förhållanden, mina barn och mina vänner har format mig till den jag är idag.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards