mytreasures

Direktlänk till inlägg 10 juni 2015

Väggen

Av Marie Karlsson - 10 juni 2015 22:38


Ja, väggen har nått min näsa.

Så nu är jag platt i nian......


Just nu finner jag ingen vattenyta i skallen. Kan inte få luft någonstans, hela jag drunknar.

Så jag har fått order om att bara ta dagen som den kommer, ingen stress,

inga negativa tankar.... ha ha ha

Det var nog det mest ironiska läkaren sa till mig.


Det är så mycket som händer inom mig, runt omkring mig.

Vet inte vart jag ska börja sortera.

En har jag börjat sortera i alla fall. Tror ni alla vet vem jag menar när jag säger

"HAN"

Säger ifrån, visar mitt hat, visar kylan...... tror inte HAN fattar ändå

Jag får snart panik om han inte kommer fatta att jag inte vill ha honom i mitt liv.


Jag pratade men en viss person igår. En som alltid varit rak och ärlig.

Hon sa massa saker som fick mig att förstå vad jag måste göra.

Jag har vetat hela tiden vad som är bäst.... det enda som har saknats är

MODET

Hur jag än gör, vad jag än säger så duger jag inte.

Dags för mig att göra det jag har planerat hela tiden sen skilsmässan.

BYTA efternamn, BÖRJA ett nytt liv, TA hand om mig själv.

INGEN ska någonsin mer få TRYCKA ner mig.

TACK underbara DU för din hjälp, för att du delade med dig av din ryggsäck.


DAGS FÖR MIG ATT STÄNGA MIN


Igår var jag på Cross tävling. Behövde komma ifrån efter allt som hänt Lotta och lite andra saker.

Ett andrum.

Sebbe som är mitt kusinbarn kör Cross. Han är så duktig.

Min kille <3

               

Kärlek finns det. Han e så underbar och fantastik kille.

Jag har äran att han VILL vara hos mig under sitt sommarlov.

YEAHHHHH !


Hade en lekdag med min underbara familj i söndags.

 

Tack för att ni finns i mitt liv <3

Älskar er så innerligt mycket.


Dags för mig att hämta lite luft, finna lugn och ro i mitt inre.

Jag vet vart jag kan finna den.

VATTEN....

Åka till en sjö och sitta där i tystnaden. Se ut över vattnet, se molnen som speglar sig på vattenytan.

Ha lugn musik i öronen eller bara lyssna på naturen,

Dags att ta vara på livet och mig själv.

Om jag inte lugnar ner mig kommer det sluta väldigt illa för mig.

Min SLE tål inte stressen jag har inom mig.

Ett svårt SKOV kan kosta mig livet....... så kanske dags att


TA HAND OM MIG SJÄLV....

 


#spotify

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 17 juni 2015 00:37

  Jag har bestämt mig att stänga ner bloggen.   Känner att denna kommer vara en påminnelse om allt skit som skett Lovat Lotta att vi ska starta ett nytt liv när hon kommer hem från sjukhuset. Att detta blir en start för min älskade dotter a...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 22:04

  Jag fattar inget alls.   Varför är nog den största frågan som cirkulera i min skalle. Det ska mycket till innan jag blir den person som får hat inom mig. När jag tänker efter har jag nog aldrig hatat någon. Hat föder bara agg, föder on...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 01:10

  Jag klarar inte av att vara ensam hemma, ångesten äter upp mig. Så vi tog ett beslut jag och min familj. Nu har jag flyttat hem till min son och hans familj.   Det funkar kanon. Så jag har min egen hörna i vardagsrummet. Katterna följde...

Av Marie Karlsson - 2 juni 2015 15:18

  Länge sen jag bloggade. Har varit så mycket runt omkring mig. Måste ta tag i allt innan jag känner att det funkar med bloggen.   Jag har varit så sjuk. Spytt galla hela tiden, så fort jag fick mat i magen kom allt upp med gallan. Ont ...

Av Marie Karlsson - 20 maj 2015 12:43

  Livet är märkligt ibland. Hur allt blir..... det var inte så här jag hade sett på min framtid.   Får göra det bästa......   Nu håller jag på att slicka mina sår jag har. Allt som hänt genom alla åren. En slags rening i själen. Så så...

Presentation


Min barndom, mina förhållanden, mina barn och mina vänner har format mig till den jag är idag.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards