mytreasures

Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

Tårar

Av Marie Karlsson - 5 maj 2015 23:41


Ligger här i sängen med tårar som aldrig sluta rinna.

Vet snart inte vilket ben jag ska stå på.


Känns som sjukvården leker katt och råtta med mig.

Mina utslag på kroppen blir värre, större och fyllda med blod.

Värken i fingrar, handleder, ben, rygg, nacke, strupen som täpps ibland.......

Sammanfattat så finns värken i hela min förbannade kropp.

En positiv sak, jag börja rasa i vikt. Kan ju bero på att jag inte äter.

Har ingen matlust, känner jag lite hunger dricker jag vatten.

Varför äta? Jag blir ändå sjuk av maten.


Bråkar med mina läkare.

Jag fick diagnosen 2012 att jag har SLE. Haft behandling för denna sjukdom i fyra år.

Äter bromsmedicin PLAQUENIL, morfin för värken, paraflex för muskelkramper, Gabapetin mot nervsmärta, sobril för min ångest, prednisolon för inflammartion i lederna, metololpol för blodtryck, Atarax för ångest och sömn, Zoplikon för sömnen,Alvedon för att förstärka morfinet , ondansentron för illamåendet och Omeprazol för magen.

Varför äta allt detta varje dag om jag nu inte har SLE. ? Ska stämma skiten ur dom ifall dom kan bevisa. Hur ska dom kunna bevisa när mina blodprover visa sjukdomen ??????????

Jag var i Lund. Mamma hörde när läkaren sa att PROVERNA VISAR ATT DU HAR SLE I GRUNDEN. JUST NU ÄR DINA PROVER UNDER KONTROLL.

Idag ringer min remaläkare till mig och säger ATT JAG INTE HAR SLE.

jaha, hur kan en professor i detta säga att jag har det? Att mitt DNA visar det.

Nu ska jag helt plöstligt blivit frisk.. Men jag ska fortsätta med min bromsmedicin. VARFÖR I HELVETE DÅ?

Mina tankar snurrar som fan i ikväll. Fattar fasiken inte ett smack på vad det är som händer runt mig.

Hur kan jag vara så sjuk som jag är, blodproverna visar SLE, bölderna som blommar upp överallt, ingen matlust, viktnedgång, sömnsvårigheter. På mina medicin burkar står det MOT SLE.

HATAR HATAR HATAR DENNA JÄVLA SJUKVÅRD.


Känns som jag glider ifrån min familj.

Vet att dom tycker jag tjatar, gnäller och är tråkig för att jag alltid är sjuk.

Jag vill inte vara sjuk, jag vill leva och ha rolit.

Vara den jag alltid har varit.


Jag saknar en att leva mitt liv med.

Ödlsa min kärlek, omvårdnad, vardag med. Någon att krama på kvällen, ligga med huvudet mot hans bröst, höra hur hjärtat slår. Vakna och se hans morgontrötta ögon, hans mun som väcks med en kyss.

HATAR SINGEL LIVET.

Ingen vill ändå ha mig..... för jag är så jävla tjatig och jobbig.....


FUCK MY LIFE. HATE IT ANYWAY

why I´m gonna countine to fight. Give up.

EVERYTHING SUCKS LIKE HELL

 

           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 17 juni 2015 00:37

  Jag har bestämt mig att stänga ner bloggen.   Känner att denna kommer vara en påminnelse om allt skit som skett Lovat Lotta att vi ska starta ett nytt liv när hon kommer hem från sjukhuset. Att detta blir en start för min älskade dotter a...

Av Marie Karlsson - 10 juni 2015 22:38

  Ja, väggen har nått min näsa. Så nu är jag platt i nian......   Just nu finner jag ingen vattenyta i skallen. Kan inte få luft någonstans, hela jag drunknar. Så jag har fått order om att bara ta dagen som den kommer, ingen stress, inga ...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 22:04

  Jag fattar inget alls.   Varför är nog den största frågan som cirkulera i min skalle. Det ska mycket till innan jag blir den person som får hat inom mig. När jag tänker efter har jag nog aldrig hatat någon. Hat föder bara agg, föder on...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 01:10

  Jag klarar inte av att vara ensam hemma, ångesten äter upp mig. Så vi tog ett beslut jag och min familj. Nu har jag flyttat hem till min son och hans familj.   Det funkar kanon. Så jag har min egen hörna i vardagsrummet. Katterna följde...

Av Marie Karlsson - 2 juni 2015 15:18

  Länge sen jag bloggade. Har varit så mycket runt omkring mig. Måste ta tag i allt innan jag känner att det funkar med bloggen.   Jag har varit så sjuk. Spytt galla hela tiden, så fort jag fick mat i magen kom allt upp med gallan. Ont ...

Presentation


Min barndom, mina förhållanden, mina barn och mina vänner har format mig till den jag är idag.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards