mytreasures

Direktlänk till inlägg 1 december 2014

Sömnen

Av Marie Karlsson - 1 december 2014 01:20


Sitter här i min säng, klockan är snart halv två på morgonen.

Sömnen är inte min bästa vän just nu.

Nätterna hittar min knapp som öppnar alla känslor.

Vill inte, orkar inte.... vill bara stänga den knappen för alltid.


Mycket händer runt oss.

Min hand är opererad i alla fall. Ska ta bort stygnen den 3 dec.

Läkaren sa att mina kärl är blåa. Vad han menade med det har jag ingen aning om.

Hoppas bara att den har lyckats.


Lotta står uppsatt på väntelistan för hennes operation i ryggen och höften.

YEAHHHHH ÄNTLIGEN HÄNDER DET NÅT


Om en månad fyller jag jämt.

Tyvärr blir det inget firande. Ingen hade tid att komma.

Känner mig övergiven på något sätt.

Vad ska jag säga? Kan ju inte tvinga någon att komma på min dag.

Huvudsaken att jag har min familj.

Känns lite tungt när man läser om alla sina vänners överrasknings fester, resor och hur firade dom blev.

What ever......


Viruset som finns i mitt liv måste behandlas så den försvinner för alltid.

Viruset = X:et........

Han hade kommit på att det fanns två juldukar som var hans.

Var så viktigt att bara hämta dom två.

Fattade varför när han kom.

Jag stod ute och väntade på honom. Vill inte att han går in i mitt hem.

I bilen hade han sin nya brud. Han ville visa upp henne för mig.

Hade hon stigit ur bilen och gått in på min tomt hade jag slängt ut båda på gatan igen.

Sen sa han: -"Kan du göra naglar med den handen?"

Nej, sa jag. Den är ny opererad och sen är det träning med sjukgymnast några veckor.

Varför skulle jag göra naglar på henne?
Han har säkert sagt till henne att jag gör naglar och att jag kan göra dom gratis på henne.

JAG KOKAR.....

Detta funkar inte längre med hans beteende mot mig.

Vi har skilt oss, lämna MIG I FRED


Jag och Lotta lever våra liv. Vi har det hur bra som helst.

Ibland kommer resten av familjen hem.

Emmy; Stefan och Tekla var hemma i helgen.

Andreas , Sandra och lilla Tilda kan jag träffa när jag vill.


Blir bara så trött på allt skit.

Nyårsafton kommer förändra mitt liv och min vardag.

Bitchen, egotrippade och NEJ sägande Marie ska fram

Självförtroendet som varit försvunnit har kommit tillbaka.

Ska börja hårdträna, ska prata med en PT.

Nu ska det bli en STOR förändring.

Ska träna för hälsan, viktigt med min SLE att jag tränar, sen att jag vill ha en vacker kropp som jag trivs i.

Ska sluta röka, börja gå ut på krogen, våga resa bort på egen hand.

Be alla som sviker mig och alla som utnyttjar mig dra åt HELVETE på ren svenska.


Dags för Marie att leva sitt liv.

ÄR SKYLDIG MINA BARN DET........


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 17 juni 2015 00:37

  Jag har bestämt mig att stänga ner bloggen.   Känner att denna kommer vara en påminnelse om allt skit som skett Lovat Lotta att vi ska starta ett nytt liv när hon kommer hem från sjukhuset. Att detta blir en start för min älskade dotter a...

Av Marie Karlsson - 10 juni 2015 22:38

  Ja, väggen har nått min näsa. Så nu är jag platt i nian......   Just nu finner jag ingen vattenyta i skallen. Kan inte få luft någonstans, hela jag drunknar. Så jag har fått order om att bara ta dagen som den kommer, ingen stress, inga ...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 22:04

  Jag fattar inget alls.   Varför är nog den största frågan som cirkulera i min skalle. Det ska mycket till innan jag blir den person som får hat inom mig. När jag tänker efter har jag nog aldrig hatat någon. Hat föder bara agg, föder on...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 01:10

  Jag klarar inte av att vara ensam hemma, ångesten äter upp mig. Så vi tog ett beslut jag och min familj. Nu har jag flyttat hem till min son och hans familj.   Det funkar kanon. Så jag har min egen hörna i vardagsrummet. Katterna följde...

Av Marie Karlsson - 2 juni 2015 15:18

  Länge sen jag bloggade. Har varit så mycket runt omkring mig. Måste ta tag i allt innan jag känner att det funkar med bloggen.   Jag har varit så sjuk. Spytt galla hela tiden, så fort jag fick mat i magen kom allt upp med gallan. Ont ...

Presentation


Min barndom, mina förhållanden, mina barn och mina vänner har format mig till den jag är idag.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards