mytreasures

Direktlänk till inlägg 7 december 2014

Känslor

Av Marie Karlsson - 7 december 2014 14:44


 


Denna är så sann.

Människor som dömer andra skulle verkligen gå i deras skor. Känna hur det känns innan man får domen.

Ingen kan förstå att jag har levt som jag har. Hur man tillåter allt......

när man är nedtryckt bryr man sig inte. Det är min vardag.

Det går så snabbt, man hinner inte se signalerna innan man är drabbad.


Mina känslor är fienden just nu.

Varje natt ligger jag i min säng och gråter.
Så mycket som jag har gått igenom, allt som bara dränker mig på en gång.

Olika händelser som knäcker mig.

Hur ska jag hantera allt?

Så lätt för er som läser att säga ...........

GÅ TILL EN PSYKOLOG

jag har testat, det hjälper inte mig.

Jag bearbeta på mitt sätt, känner att det är mitt sätt.

Bloggen är en del av min läkning.

Här får jag ut hur jag mår, vad jag tänker.


Min ångest jag har för min sjukdom.

Varje dag, varje minut finns tankarna om min SLE.

Känns som mitt liv är "Rysk roulett"

När ska min sjukdom slå till?

Sist var det i april. Då var jag på kanten till molnen.

Jag är inte rädd för döden.

Det jag har ångest över är min familj.

Märker att många dra sig undan från mig sen jag fick diagnosen.

KAN INTE SLUTA......

Största rädslan är att mina barn kan få sjukdomen, att dom ska förlora mig.

Varje dag är en kamp att stiga upp ur sängen, denna smärta jag har i hela kroppen.

Tröttheten, hostan, alla knutor och förändringar jag har.


Så mycket snurrar......

Värsta är att jag gråter så fort jag vaknar.... tankarna som kommer utav sig själv.....


ÄNNU EN DAG I SKYTTEGRAVEN......


DONT JUDGE ME........

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 17 juni 2015 00:37

  Jag har bestämt mig att stänga ner bloggen.   Känner att denna kommer vara en påminnelse om allt skit som skett Lovat Lotta att vi ska starta ett nytt liv när hon kommer hem från sjukhuset. Att detta blir en start för min älskade dotter a...

Av Marie Karlsson - 10 juni 2015 22:38

  Ja, väggen har nått min näsa. Så nu är jag platt i nian......   Just nu finner jag ingen vattenyta i skallen. Kan inte få luft någonstans, hela jag drunknar. Så jag har fått order om att bara ta dagen som den kommer, ingen stress, inga ...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 22:04

  Jag fattar inget alls.   Varför är nog den största frågan som cirkulera i min skalle. Det ska mycket till innan jag blir den person som får hat inom mig. När jag tänker efter har jag nog aldrig hatat någon. Hat föder bara agg, föder on...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 01:10

  Jag klarar inte av att vara ensam hemma, ångesten äter upp mig. Så vi tog ett beslut jag och min familj. Nu har jag flyttat hem till min son och hans familj.   Det funkar kanon. Så jag har min egen hörna i vardagsrummet. Katterna följde...

Av Marie Karlsson - 2 juni 2015 15:18

  Länge sen jag bloggade. Har varit så mycket runt omkring mig. Måste ta tag i allt innan jag känner att det funkar med bloggen.   Jag har varit så sjuk. Spytt galla hela tiden, så fort jag fick mat i magen kom allt upp med gallan. Ont ...

Presentation


Min barndom, mina förhållanden, mina barn och mina vänner har format mig till den jag är idag.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards