mytreasures

Direktlänk till inlägg 7 januari 2015

Dejting

Av Marie Karlsson - 7 januari 2015 21:46


Jag är singel för första gången på 28 år.


Först var jag gift med barnens pappa i 18 år.

Träffade Uffe och var gift i 10 år med honom.


Jag har ingen brådska med att träffa någon ny.

Måste bearbeta allt som hänt mig genom åren.

Försöka bygga upp mitt självförtroende igen, försöka lita på andra män.

Träffade en efter skilsmässan, tyvärr slutade det i katastrof.
Blev bara så utnyttjad.

Varför dras jag bara till idioter?


Jag har testat lite olika dejtning sidor.

Som ni vet är jag ingen som springer på krogen.

Jag är väldigt försiktig när det handlar om dejtningsidor.

Mitt i allt så är jag inte ensam, har ju tre barn.

Ja, dom är vuxna.
Det jag menar att jag måste visa hänsyn till mina barn är att dom vill se mig lycklig.


Alltså jag blir tokig på dessa sidor.

Fattar inte vad poängen är egentligen.

Dom som skriver svar på dejtingsidan är allt mellan 18 - 70 år.

Trots man skriver att INGEN under 35 år behöver ödsla tid på skriva eftersom jag inte kommer svara.

Sen har jag skrivit att killar som är bara intresserade av en enda sak, SEX, behöver inte skriva.

Så vad händer.....

Man får kanske ett jätte trevligt meddelande av någon härlig människa, man chattar i dagar, veckor..... sen kommer bomben......

SEX chatt är det enda som gäller. Dom skickar bilder på sitt organ, frågar vad man gillar, om man vill ha ofta  och massa saker.

Detta gör att jag backar direkt.

Eftersom jag har gått igenom det jag har gjort är jag livrädd att göra en repris på allt igen.

Om man är ute efter en sex kompis eller en älskarinna finns det speciella sidor för detta.


Mitt beslut är att stänga ner min profil på skiten.

Sluta leta efter någon att tycka om.

Bättre att leva ensam än att bara ha med idioter att göra.


Kanske en dag när jag väl masar ut benen på ett dansgolv finns DU där.

Hoppet är ju det sista som ska lämna.


 

ÄR DEN JAG ÄR.........

DUGER JAG INTE SÅ BARA GÅ DIN VÄG OCH VÄND ALDRIG OM


KANSKE SKA LYSSNA PÅ DENNA LÅTEN NÄR JAG SER MIG SJÄLV I SPEGELN.....

#spotify



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 17 juni 2015 00:37

  Jag har bestämt mig att stänga ner bloggen.   Känner att denna kommer vara en påminnelse om allt skit som skett Lovat Lotta att vi ska starta ett nytt liv när hon kommer hem från sjukhuset. Att detta blir en start för min älskade dotter a...

Av Marie Karlsson - 10 juni 2015 22:38

  Ja, väggen har nått min näsa. Så nu är jag platt i nian......   Just nu finner jag ingen vattenyta i skallen. Kan inte få luft någonstans, hela jag drunknar. Så jag har fått order om att bara ta dagen som den kommer, ingen stress, inga ...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 22:04

  Jag fattar inget alls.   Varför är nog den största frågan som cirkulera i min skalle. Det ska mycket till innan jag blir den person som får hat inom mig. När jag tänker efter har jag nog aldrig hatat någon. Hat föder bara agg, föder on...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 01:10

  Jag klarar inte av att vara ensam hemma, ångesten äter upp mig. Så vi tog ett beslut jag och min familj. Nu har jag flyttat hem till min son och hans familj.   Det funkar kanon. Så jag har min egen hörna i vardagsrummet. Katterna följde...

Av Marie Karlsson - 2 juni 2015 15:18

  Länge sen jag bloggade. Har varit så mycket runt omkring mig. Måste ta tag i allt innan jag känner att det funkar med bloggen.   Jag har varit så sjuk. Spytt galla hela tiden, så fort jag fick mat i magen kom allt upp med gallan. Ont ...

Presentation


Min barndom, mina förhållanden, mina barn och mina vänner har format mig till den jag är idag.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards