mytreasures

Direktlänk till inlägg 8 januari 2015

Skov

Av Marie Karlsson - 8 januari 2015 21:19


Jag tycker faktiskt synd om min älskade dotter.

Hon är den som lever med mig 24-7


Min hälsa vacklar upp och ner.

Vet inte hur jag mår i morgon.

Hatar min SLE


Sömnen blir lidande för alla mina tankar.

Som i natt. Jag skulle upp en sväng vid 04 tiden.

Vad hände....?

Jo, JAG SVIMMADE.

Trillade och minns bara att jag skrek AJ AJ AJ

Lotta den stackarn kommer ner rusande till mig, får fullständig panik när hon ser mig liggande på golvet.

Reser mig upp, vet inte vart jag är knappt.

Hon sa att jag vinglade, inget jag minns.

När hon vaknade i morse och såg mig på toan skrek hon:
-" VAD FAN GÖR DU HEMMA, JAG SA TILL DIG ATT DU SKULLE TILL AKUTEN......

Hon vet att jag hatar åka till sjukhuset. Dom gör ändå inget.

Så jag har lovat att består mina problem lovar jag att åka in.


Så denna dagen har mest bestått i lugnt tempo.

Tills jag fick ett ryck att städa köket.
MARIE kan inte sitta still. Funkar inte så......

Jag mår sämre av att vara sysslolös. Det är då mina tankar kommer.

När jag städar tänker jag på det, lyssnar på hög musik.

Tankarna får inte plats i skallen då, har ju bara NISSE kvar i skallen.

Nisse är min enda överlevande hjärn cell. :)


Tankarna som snurrar i min skalle på nätterna är mest Lotta.

Vad händer med henne om det skulle hända mig nåt ? ? ?

Klart jag tänker så. Har en allvarlig sjukdom.

SLE är en sjukdom som kan slå ut dina organ.

Dessa tankar kommer när jag är inne i ett skov.

Tror jag är det just nu. Därför jag är så yr, mår illa, har ont, tappar saker, har alltid lite feber. Framför allt så rasar jag i vikt just nu. Det gör jag bara när jag har ett skov.

Klart jag är glad för en viktnedgång. Jag får inte bära på för mycket övervikt.

Min SLE gillar inte dom kilorna.

Ett enda problem. Jag går ner i vikt på fel sätt :(


Idag började min älskade dotter Emmy sitt nya jobb.

GRATTIS GUMMAN <3

Är så stolt över dig.
Lycka till <3


Dags att dra fram snabeln och suga upp lite skit från mitt dammiga golv.

Pözz på er :)






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Karlsson - 17 juni 2015 00:37

  Jag har bestämt mig att stänga ner bloggen.   Känner att denna kommer vara en påminnelse om allt skit som skett Lovat Lotta att vi ska starta ett nytt liv när hon kommer hem från sjukhuset. Att detta blir en start för min älskade dotter a...

Av Marie Karlsson - 10 juni 2015 22:38

  Ja, väggen har nått min näsa. Så nu är jag platt i nian......   Just nu finner jag ingen vattenyta i skallen. Kan inte få luft någonstans, hela jag drunknar. Så jag har fått order om att bara ta dagen som den kommer, ingen stress, inga ...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 22:04

  Jag fattar inget alls.   Varför är nog den största frågan som cirkulera i min skalle. Det ska mycket till innan jag blir den person som får hat inom mig. När jag tänker efter har jag nog aldrig hatat någon. Hat föder bara agg, föder on...

Av Marie Karlsson - 6 juni 2015 01:10

  Jag klarar inte av att vara ensam hemma, ångesten äter upp mig. Så vi tog ett beslut jag och min familj. Nu har jag flyttat hem till min son och hans familj.   Det funkar kanon. Så jag har min egen hörna i vardagsrummet. Katterna följde...

Av Marie Karlsson - 2 juni 2015 15:18

  Länge sen jag bloggade. Har varit så mycket runt omkring mig. Måste ta tag i allt innan jag känner att det funkar med bloggen.   Jag har varit så sjuk. Spytt galla hela tiden, så fort jag fick mat i magen kom allt upp med gallan. Ont ...

Presentation


Min barndom, mina förhållanden, mina barn och mina vänner har format mig till den jag är idag.

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards